środa, sierpnia 13, 2008

i tak po dlugiej nieobecnosci

.To ja mam świat w swoich rękach a nie swiat mine w sowich.
.pierdole wszytko i kazdego komu sie to nie potoba
.nie pytaj jeśli nie chcesz znac odpowiedzi
.jestem sucha przestrzenia pomiedzy kroplami ulewnego deszczu a nie kolejna spdajaca kropla
.jestem tym czego nie ma nie ma mnie bo jestem
.niszcze i buduje swiat kiedy zechce, swiat umiera i odradza sie na na nowo w kazdej mili sekundzie naszego zycia i huj mozemy na to pomuc
.do nas nalezy decyzja o tym czy skupiamy sie na budowaniu czy niszczeniu.
.mozesz mnie nienawidzic nie zgadzac sie ,potepac , ale szkodzisz sam sobie generujac negatywne emocjie.trzeba sie z tym liczyc
.szanuje ludzi i zasady . nie sznaune materii bardziej niz ta ktura stwarza mi mozliwoscic szanowania ludzi i zasad.


to tak po krotce ...ale chyba se zaczne pisac znow ... kto wie .... moz ena wet kupie zorkie 5 i porobie kilka zdjec.

5 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Skojazylo mi sie jedynie to:
"...I am not your rolling wheels
I am the highway..."
Choc interpretacje to osobiscie sobie musimy wyluskac w zaleznosci od kontextu naszych zywotow.

10:59 AM  
Anonymous Anonimowy said...

racja - my wybieramy... niszczymy, czy budujemy; nawet wtedy, gdy ktoś chce zniszczyć nas...

my podejmujemy decyzję, co stanie się z emocją, która pojawia się w sercu, brzuchu...

pomyślności Franek!
pisz, bo fajnie Cię czytać
:-*

8:56 PM  
Blogger mixology said...

wracasz z tym pisaniem czy nie?

8:23 PM  
Blogger Fundacja Kultura Obrazu said...

ja jestem za zorką tagże:)

10:29 AM  
Anonymous Anonimowy said...

to mi siada :
.mozesz mnie nienawidzic nie zgadzac sie ,potepac , ale szkodzisz sam sobie generujac negatywne emocjie.trzeba sie z tym liczyc.

tak to właśnie działa - jak generujesz to kiedyś odbierzesz je sam! peace G.

7:11 AM  

Prześlij komentarz

<< Home