wtorek, sierpnia 22, 2006

zycie rodzinne a chodzenie na kurwy

"ON" 10:39:36
widze ze wszystkei zabawki sprzedajesz
"ON" 10:39:44
laptopa mam nadzieje sobie zostawiasz?
franek 10:40:05
nie no laptopa musze miec do pracy
franek 10:40:14
a tak to wszystkie
franek 10:41:05
takie zycie ...
franek 10:41:07
:)
"ON" 10:41:14
:)
franek 10:41:19
trzeba zapalcic za bledy mlodosci hehehe
"ON" 10:41:34
:)
franek 10:41:47
dlugi pooddawac i spiedalac z kraju
"ON" 10:42:29
ja jeszcze moze troche posiedze.. moze wytrzymam
franek 10:43:32
ty sie nie masz zle
franek 10:43:49
mozna sie wkurwiac na to na tamto - ale generalnie jakos stiosz
franek 10:43:58
takie mam wrazenie
"ON" 10:44:55
no nie jest zle ..
"ON" 10:45:04
tzn wiesz .. duzo jeszcze moglby by byc lepiej ..
"ON" 10:45:13
ale daje sobie jeszcze troche czasu ..
franek 10:45:36
no wlasnie - u mnie jest juz tak zle ze nie daje sobie juz czasu - musze zaczac od nowa
"ON" 10:46:04
z jednej strony za granica pewnei dalby sie w chuj zarobic i nei wiadomo czy kiedys nei bede zalowal ze nei pojechalem ... ale chce sprobowac tu ... moze bedzie lepiej
franek 10:46:20
:)
franek 10:46:35
ja reboot na zycie
"ON"10:46:39
w przyszlym roku pewnie sie ochajtam .. bedzie trza jakiegos dzieciara w koncu strzelic
"ON" 10:46:45
:)
franek 10:47:46
no tak
franek 10:47:51
masz plany
franek 10:48:33
ja nie
franek 10:48:52
chce pracowac -ale nie w biurze - nie w polsce
franek 10:49:12
na swiecie - kozystajjac z dobrodziejstwa ktore sie nazywa internet
franek 10:49:28
bedac w jednym miejscu mozna pracowac dla wielu ludzi w wielu miejscach
"ON"10:50:44
no wlasnie
franek 10:51:22
tez bym chcial sie kiedys osiedlic i zalozyc rodzine - ale jeszcze widocznie nie przyszedl moj czas
"ON" 10:52:39
teraz mamy juz z gorki ja na poczatku sierpnia skonczylem cwiartke trzeba sie brac za siebie
franek 10:52:57
nic mi ie mow o wieku
franek 10:53:00
kurwa
"ON" 10:56:51
a jeszcze ci sie nie chwalilem moim najnowszym dzieckiem
"ON" 10:56:55
hehe
"ON" 10:57:01
wlasnie na urodziny dostalem
"ON" 10:57:13
dokladnie taki http://www.zegarki.com.pl/67143-festina-p-4690.html
franek 10:57:49
e - no powazna fura
franek 10:58:11
widzsz - ty masz juz konkretnie - dziewucha zegarek, dom samochod
franek 10:58:18
masz sie o co zaczepic
franek 10:58:34
ja jeszcze mam wolne od wszytkiego
franek 10:58:45
le z racji wieku nie czuje sie z tym za dobrze
franek 10:58:57
trudno - trzeba poczekac na lepsze czasy
"ON" 10:58:59
z tym domem to troche przesadziles
franek 10:59:32
- no w sensie ze rodzinny - a i soj rodzinny planujesz
franek 10:59:36
swoj
franek 10:59:43
chupe chcesz kupic ,
franek 10:59:47
zenic sie
franek 10:59:50
dziecko robnic
franek 10:59:54
- zajebiscie
franek 10:59:58
tez bym tak chcial
franek 11:00:08
ale nie dane mi bom jest pijak
franek 11:00:10
:(
franek 11:00:15
i lekkoduch
"ON" 11:00:36
:)
"ON" 11:00:40
przesadzasz
franek 11:00:58
no z lekkoduchem przesadzilem
franek 11:01:05
troche przezywam
"ON" 11:01:09
musisz znalezc dupe i sie jej uczepic.. to najlepsze rozwiazanie jak ja bym byl sam teraz to bym codziennie pewnie zalany w trupa lezal ..
"ON" 11:01:26
baba to jest takie nasienie ze cie zawsze przytrzyma i doprowadzi do porzadku ..
franek 11:01:33
a idz mi z tymi dupami
"ON" 11:01:41
dlatego moja jaka jest taka jest ale bez neij ciezko by bylo ..
"ON" 11:01:43
:)
franek 11:01:55
ja mam z dupami problemy
"ON" 11:02:43
no tak pewnei jestes niesmialy
franek 11:03:10
heheeh - poprostu nie ma z nimi o czym gadac
franek 11:03:29
zreszta pierdole nie lubie gadac
franek 11:03:34
i nie bede gadal
"ON" 11:04:18
z nimi sie nie gada
"ON" 11:04:22
je sie rznie
"ON" 11:04:46
czasem jak zaczynaja to trzeba kiwac glowa tylko ze sluchasz i ogolnie jest git
franek 11:05:00
no wlasnie - ale zeby cos wyruchac - trzeba pogadac i tu taki moj osobisty paradox
"ON" 11:06:05
hehe chcialbys ruchac bez gadania ?
"ON" 11:06:19
musisz nzalezc nimfomanke niemowe
franek 11:07:23
albo na kurwy zqaczac chodzic
"ON" 11:07:45
eee ... nie bardzo ..
"ON" 11:07:57
nei lubie kurwuw
franek 11:14:08
oj ja tez nie
franek 11:14:18
daltego nigdy nie chodzie - nigdy nie bylem

6 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

porazilo mnie...;/
przykre wnioski:(
dobra, staram sie zrozumiec, ale zeby tak generalizowac, od razu...ze wszystkie;/
to ja tak ''gornolotnie'';) zacytuje pewnego autor-pelnego ironii, sarkazmu i absurdu
''...zdarza sie...''(kocham ten cytat)
i wlaczam sobie myslenie, ze ten wysublimowany dialog, po prostu sie wy(z)darzyl;) aczkolwiek mocno WIERZE, ze konkluzja ta nie jest tworem zakorzenionym w Twojej-Frankowej swiadomosci i mam nadzieje ze twor w podswiadomosc jeszcze podstepnie sie nie wdarl! prawda?!:)
to pstryyyk...wlaczone...:)

12:41 PM  
Anonymous Anonimowy said...

straszna rozmowa, wnioski sama nie wiem czy straszne??????

w kazdym razie jedno jest pewne, mimo, ze mam kika zarzutow co do kobiet, wiosek owego onego jest nietylko przykry ale rowniez niedorzeczny, zastanawiam sie tylko jak bedzie sie czul gdy okaze sie ze jego potomek bedzie plci zenskiej???

2:18 AM  
Blogger MeetMarket said...

okej jest tak - reasumujac ...
generalnie mam problemy z dupami i porozumieniem sie znimi - przez co czesto wychodze z zalozenia ze nie ma sensu prubowac ... samo przychodzi raz za czas... a prowadzic konwersacji na temat pogody to mi sie nie chce. jest to nie sluszne stanowisko i zdaje sobie z tego sprawe - znam pare przykladow kture zdecydowanie zaprzeczaja mojemu stanowisku.

konkluzja ad. liily of the valley

jest taka ze kurew nie lubie nie nie bede chodzil na kurwy, ze bardzo interesuje mnie zalozenie kiedys rodziny i ze narazie nic z tego nie bedzie. NIE popieram zdania ze kobiety nie sa do gadania a do ruchania ... jednakze z moim popedem sexualnym i problemami z komunikowaniem sie -jest klopot. konflikt - nie chce mi sie gadac , a chce mi sie ruchac. dzieczyny nie leca na milczacych pijaczków przy barze - wszyscy chca byc teraz mlodzi zdolni i akrakcyjni - przebojowi. ja nie chce - lubie sie takim jakim jestem - milaczaym i za duzo myslacym. nie chce mi sie gadac z ruznych powodow - i nie tylko z kobitami - generalnie nie chce mi sie gadac z nikim. nie wiem o czym mialbym z kimkolwiek gadac. pozostaje kwestia popedu sexualnego ... ktury jest nie zaspakajany stal sie przyczyna postepu cywilizacji - moze w moim przypadku tez przyniesie to jakis rozwuj.

konkluzja ad . anonymous

wnioski i ich niedorzeczność to sprawa dyskusyjna w tym wypadku , gdyż jak się okazuje każdy po przeczytaniu tego wyciągną inne wnioski i jest ich kilka . ta rozmowa przedstawia dwa swiaty z czego kazdy ze swiatów na swiato-poglad odmienny od tego stanu rzeczy w jakim sie znaduje. czy to dlatego ze trawa zawsze jest bardziej zielona tam gdzie nas nie ma ? nie wiem. co do kobiet i moich aktualnych odczuc na ten temat wypowiedzialme sie wyzej
co do "
" zastanawiam sie tylko jak bedzie sie czul gdy okaze sie ze jego potomek bedzie plci zenskiej??? "
choć nie wiem czy to skierowane do mnie ....
wiem co bede czul gdybym mial curke ... z cala pewnoscia oszaleje na jej punkcie - bedzie oczkiem w glowie , i zrobie wszytko co w mojej mocy aby umiec z nia rozmawiac i nie byc zarazem ojcem psyhopata nie dopuszczajcym curki do swiata ... mysle ze sie uda choc nie bedzie to proste. bardzo chcialbym miec curke - a zarazem durzo bardziej balbym sie miec curke niz syna z wielu powodow.

pozdrawaim serdecznie obie panie.

2:55 PM  
Anonymous Anonimowy said...

ja to nawet zegraka z melodyjkami nie mam a gdzie dom, rodzina

9:43 AM  
Blogger MARUDAONE said...

kurwa a ja sie najebalem i tak se tro\ kurwa czytom jak wiesniak taki se i tez zegarka ni mom,z dupami se ni godom bo o czym kurde?a tak wogole to se kurwa gadam w innym jezyku z nimi i to jest ciekawe w huj bo dialekt szkocki jak kaszubski i rozumiem tyle co nic i dlatego ze nie rozumiem sie udaje bo mysle ze ona chce a ona o zegarkach to ja ze tez chce sie ruchac i ona w szoku ze ja o tym a ze szkotki wogole sie szokuja to ....ladne mieszkanie ma...nie no tak na powaznie to ja pierdole mode i croppa i wogole yo sie najebalem i mam nadzieje ze jutro uda mi sie to wykasowac co tu se pierdole i ze nie przeczyta tego pewna 17-sto latkaq z bba a w sumie to z jakies wioski kolo bb i mnie nie zarznie tasakiem jak przyjade sie najebac we wrzesniu na tydzien kurwa przydalby sie jakis przecinek albo kropka,chuj.chyba sie tu rozpisuje bardziej niz sam autor tegoz owego postmodernistycznego dialogu wywolanego chujowymi przezyciami dnia codziennego kurwa przecinek do chuja,ale wiem o co biega i popieram zawsze autora tych jakze zacnych opisow z zycia prawdziwego wzietych...wnioski przykre???hmmm...a co tu sie kurwa spodziewac,ze tak sie wyraze znieczulica,martwica,co ja kuuuuurwa pierdole???say what da fuck???i have no idea.pierdole jakies herezje a i tak jestem franczesko z toba...bo jak.kurwa co,polski rap sie mi wspomnial przecinek debilu,bo slucham na emigracji go sporo:jeszcze raz powtorze co wpoilo mi podworze-trzymac sie jak najdluzej!!!L.O.C.A.-jutro sie zapytam francuzow jak to sie wymawia...moj francuski:-)hehe...jak to brzmi...mistrz minety...haha...nie no serio...francuski juz spoko...kurwa to sa paradoksy...jestem w szkocji a sie francuskiego ucze-le`cole du micro de argeant...szkola srebrnych mikrofonow:)a poza tym nie wiem jak to sie pisze ale bajera do szkotki poszla:)tju a e bom niszion:)))...haaaaaaaahaaaaaa.sus me bul kunaaach..rze wu som pchri,,,co ja pierdole???sal puiiit..ok,franek ja najebka takze jak cos to usun to jak dam ci koda jak se to oprzeczytam,spoko???taki belkot ponajebkowy:)))fajnie bylo ale sie skonczylo a zaraz do pracy:(((kurwa that`s all i wanna say just now and i`m out!!!

2:01 AM  
Anonymous Anonimowy said...

marudo...tu nikt nie jest przeciwko nikomu:) a poza tym...hmm???
''kazdy jest kowalem wlasnego losu''(kieruje to do nas wszystkich, a do siebie najbardziej!!!)tak jak kazdy ma prawo do wlasnego zdania:)
pracujmy nad soba, bedzie nam sie lepiej zylo...
Nawiaze moze jeszcze do niechceci werbalnego komunikowania sie ze ''swiatem''...mialam taki etap w swoim zyciu, calkiem niedawno-minal, za sprawa odpowiednich ludzi tj.rozmowcow...

9:47 PM  

Prześlij komentarz

<< Home